ČSOB umožní spravovat účty i na dálku. Jak?
Už dávno neplatí, že při realizaci jakékoliv platby nebo požadavku musíme na pobočku. Díky rozvoji moderních technologií zvládneme vše z pohodlí domova. A jaké možnosti nám nabídne ČSOB?
V minulosti bylo naprosto běžné, že se většina transakcí musela realizovat jenom na pobočce. To logicky přinášelo řadu problémů, a to jak finančních, tak i časových. Dnes je ale situace zcela jiná a banky cílí na to, aby klienti spravovali své účty sami, nejlépe z pohodlí domova. Pojďme zjistit, jaké možnosti vlastně existují.
Jakými prostředky umožní ČSOB pohodlnou správu účtu?
Začněme samozřejmě tím nejvyhledávanějším, a tím je správa vašeho účtu. Tedy realizace transakcí, sledování historie, nebo pravidelných plateb. Základem je u ČSOB internetové bankovnictví, které najdeme pod názvem InternetBanking 24. Ten ale není jedinou možností, jelikož tato platforma je dostupná jenom na počítačích a noteboocích. Pokud chcete účet spravovat i prostřednictvím tabletu, nebo prostřednictvím telefonu, je připravena služba SmartBanking, a to v podobě praktických aplikací, které si do daných zařízení jednoduše nainstalujete. Další takovou aplikací je poté Digitální peněženka InCard MasterPass, která usnadní platbu vašimi kartami.
Nejenom ČSOB úvodní stránka vás udrží v obraze
Pokud vás zajímá také to, co se děje nejenom s vaším bankovním účtem, ale co vše nabídne třeba i samotná banka, potom může jako dobrý rozcestník posloužit ČSOB úvodní stránka. Jsou ale i jiné metody, jak být v kontaktu s bankou. Jedním z nich je Linka 24, tedy telefonní zákaznická linka, prostřednictvím které také vyřídíte své požadavky z pohodlí domova. Pokud navíc chcete být v obraze neustále, může se hodit služba pojmenovaná jako Info 24. Ta je spojena s notifikacemi, které mohou chodit nejenom na váš mobilní telefon, ale i do vašeho emailu. Vše poté doplňuje služba Komfortní vyúčtování, spojené s efektivním placením výdajů za vaši domácnost.